De 4de expositie van kunstwerken van wijkbewoners is te zien in het WIJKLOKAAL. Marjo Krijn en Carin Dongelmans exposeren hun werken. Ook dit keer is het weer verrassend te zien wat voor creativiteit er in de wijk is. Elke woensdagmiddag en vrijdagochtend is het werk tijdens de inloop te bewonderen. Woensdag 3 juni is de officiƫle opening / vernissage van 19.30 tot 20.30 uur. Iedereen is welkom en krijgt, koffie, thee, frisdrank en een koekje en een toelichting op hun werk door Marjo en Carin.
Nieuwe expositie in WIJKLOKAAL
