Wijkfeest in de Wijktuin was een succes

De temperatuur was niet geweldig, maar dat drukte de pret niet. Jong en oud hebben zich 16 mei vermaakt in de Wijktuin. De ijskar was heel populair. Lekkere hapjes, zoet en hartig, schminken, plantenmarkt en jawel een optreden van het spontaan gevormde Wijktuinkoor onder leiding van Cvetanka Sozovskaja. Eline Keus en Stefan van het bureau Oase spraken met de aanwezigen over de mogelijkheden van uitbreiding. De gemeente heeft geld beschikbaar gesteld om een plan te maken. Zij waren blij met alle ideeën.

keyboard_arrow_up